Pamiętaj o tym, o czym zapomina konkurencja

Dzisiejszy rynek handlowo-usługowy jest zwyczajnie trudny, żeby na nim przetrwać, utrzymać się czy dobrze prosperować. Reklama, jak wiadomo, od zawsze jest dźwignią handlu, jednak trzeba używać jej umiejętnie i odpowiednio dostosowywać ją przede wszystkim do profilu firmy oraz do docelowej grupy klientów, jaką określiliśmy podczas jej zakładania w naszym biznesplanie. Nie każdy przedsiębiorca pamięta o bardzo ważnej grupie klientów, jakimi jest grupa klientów tradycyjnych, niekorzystających z Internetu oraz nie mających przez to dostępu do emitowanych tam reklam. Jeśli chcesz być o krok od konkurencji – zdecyduj się na plakatowanie z nami.

Gdzie można znaleźć tę grupę klientów?

Klient tradycyjny nie jest rodzajem klienta, który jest trudny do zlokalizowania. To klient, który każdego dnia mija słupy reklamowe w Katowicach, idąc do pracy, który ogląda reklamy na przystankach autobusowych czy tramwajowych oraz mija reklamy na dworcach kolejowych. Patrzy na bilbordy, kiedy stoi w korku w drodze z pracy. Wszystkie informacje, które go otaczają, chłonie jak gąbka, żeby przypomnieć sobie o nich w stosownym momencie. Jest to też klient lokalny, a więc pewniejszy.

Tradycyjna reklama dociera dalej

Za pomocą takich sposobów można ze swoją reklamą dotrzeć zdecydowanie dalej, ponieważ rozklejanie plakatów w Katowicach może również przenieść się do placówek oświatowych – szkół, uczeni wyższych, a nawet akademików, dzięki czemu informacje i produkty, a nawet usługi mogą dotrzeć do klientów, których do tej pory nie braliśmy pod uwagę – podobnie jak konkurencja.

About

View all posts by

2 thoughts on “Pamiętaj o tym, o czym zapomina konkurencja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *